ECTACO פרטנר EH900 - אנגלית <-> מילון אלקטרוני מדבר עברית




עם כניסת 515,000 מסיבי אנגלית <-> מילון תרגום עברית, קל לשימוש 39 בתרגום לשפה תמונה המילון, מילון ולהשלים הסבר באנגלית, EH900 חדש מדהים מכיל את כל מה שאתה צריך בשביל תרגום מעולה תקשורת מדויקת. מילונים משתמש בלעדי מאפשרים לך לאחסן רשימות מותאמות אישית משלך של מילים נפוצות ו פונקציה ההיסטוריה זוכרת תרגומים האחרונה שלך כדי לספק גישה מיידית למידע אתה צריך להבין ולהיות מובן.

דיבור יכולות מתקדמות

מתן פלט הביע מושלם של כל המילים במאגר העצום עם ההגייה קול אנושי אמיתי, EH900 מציע הזדמנות ייחודית לשפר את המבטא שלך על ידי שמיעה כיצד דובר ילידי אומר מילה או צירוף מילים. רשימת מוקלט מראש מילה מספק גישה לרשומות המדוברת של המילון. המתקדמים ביותר בעולם אנגלית הכרה מודולים נאום לתת לך לדבר לתוך המכשיר בשפה שלך ולקבל מיידית, ללא ידיים התרגום שניתן להשמיע בקול בשפת היעד.

שיחון אודיו מהימן

מדברים מתפקדת במלואה, תרגום שיחון אודיו מספק לך את כל המילים והביטויים שאתה צריך לתקשר כמעט בכל מצב. מחולק 15 קל לנווט באזורים בנושא, זה כולל 14,000 ביטויים, כך שאין שום דבר שאתה לא תוכל לומר. כל שעליך לעשות הוא לבחור קטגוריה, לחץ על "אמור" כפתור מתרגם את הביטוי מדבר בשטף בשפה על פי בחירתך.

לימוד שפה מוצלחת

אחת השיטות היעילות ביותר אי פעם תוכנן ללימוד השפה, היא מעסיקה את קולו האמיתי מתקדמים זיהוי דיבור מודולים צעד אחר צעד שיעורים כדי להדריך אותך בנוחות ממתחילים ועד מתקדמים הדובר. עם סט מלא של משחקים בחינות מהנה, לך לשפר את כישורי השפה שלך באופן טבעי ואינטואיטיבי. בנוסף, עם הייחודי Word-of-the-יום השירות, מסך שנן הפתיחה מופיעה כאשר החל יישום להראות לך מילה או צירוף מילים שימושי, תרגום ותמונה המקביל. זוהי דרך מצוינת לשפר את אוצר המילים שלך מאסטר שפה זרה!

טעון עם תוספות

EH900 מציע את המבוקש ביותר ניצבים להפוך כל טיול שאתה לוקח יותר מהנה. The Reader jetBook כללו מאפשר לך לקרוא ולתרגם האהובים עליכם, ספרים אלקטרוני. מקליט קול שימושי זה מאפשר לכם להקליט שיחות והערות אודיו המובנה נגן וידאו תומך. Avi,. Wma,. Wav,. Ogg,. Jpg ו -. Png אודיו, וידאו, פורמטים של תמונות, כך שתוכל לגשת התקשורת האהובים עליכם קבצים בכל זמן ובכל מקום. EH900 כולל גם רדיו FM כדי לסייע לשמור אותך מעודכן על החדשות האחרונות זמן לוח שנה, שעון הזמן העולמי, המרת מטרי, וכן מחשבון לשמור על מאורגן כדי לחסוך לך זמן וכסף.

השלם תמיכה

קל לנווט תגובה מדהימה, להתאמה אישית אינטואיטיבי הממשק של Windows CE מופעל מציעה גישה מיידית למידע הנחוץ לך במהירות, בקלות dependably. מקלדת וירטואלית עם ממשק חכם פריסת השמע עבור שתי השפות להשלים את תמיכה מובנית שעושה את EH900 שונה מכל השאר.

Price: $429.95
Order here: ORDER

www.ectaco.cz, www.ectaco.fr, www.ectaco.es

http://www.luxectaco.com/hebrew/Partner-LUX-English-Hebrew/index.htm
 
 
Dictionary Features:

Comprehensive and fully bidirectional English <-> Hebrew vocabulary database of over 635,000 words/phrases.

  • Translations complete with parts of speech, gender, comments, transcriptions, and examples
  • Advanced TTS (text-to-speech) functionality
  • Fluent human-voice pronunciation of English and Hebrew words
  • Multi-lingual display options
  • Quick copy and translate (translates a selected word in other application with just one click)
  • Input Line search finds any word matching the sequence of symbols you enter
  • History function to view and select previously entered words
 
 

Comments